Grundet de seneste restriktioner fra myndighederne, har Vestforsyning lukket for personlig henvendelse, indtil regeringens restriktioner ophører.
Du kan som altid både ringe til os på tlf. 9612 7300 indenfor vores normale kontortid eller skrive til os på mail eller fra hjemmesiden, og husk: vores vagttelefon er ALTID åben - døgnet rundt.
Du er meget velkommen til at kontakte os. Du kan enten ringe, skrive eller kigge forbi.
Har du spørgsmål til din regning, levering, priser, flytning, aflæsning eller lignende, skal du kontakte kundeservice. Du kan ringe direkte til kundeservice på tlf. 96 12 74 60 eller benytte kontaktformularen nedenfor.
Ringer du uden for normal åbningstid i tilfælde af afbrydelse af el/vand/varme, kloakproblemer eller ved pludseligt opståede huller eller sætninger i vejen, bliver du viderestillet til døgnvagten.
Har du spørgsmål til din årsopgørelse, app, faktura/regning, levering, priser, flytning, aflæsning eller lignende, skal du ringe til kundeservice. Telefonerne er åbne:
Bemærk åbningstider for personlig henvendelse - se nederst på siden.
Har du spørgsmål specifikt til el, vand, varme, belysning, kloak, vind, energirådgivning, gravearbejde eller lignende, skal du ringe til vores hovednummer. Telefonerne er åbne:
Bemærk åbningstider for personlig henvendelse - se nederst på siden.
Har du spørgsmål til Vestforsyning eller brug for hjælp til at finde oplysninger eller kontaktpersoner, er du altid velkommen til at ringe eller skrive. Vores kontaktpersoner for pressen er:
Du er altid velkommen til at komme på besøg. Vores reception har åben for personlig henvendelse:
Du finder os i udviklingsparken Nupark i Holstebro. Vores reception holder til på Nupark 51 og der er parkering lige ved siden af. Vores kundeservice holder til i Nupark 50.