Af sikkerhedsmæssige årsager og grundet GDPR er det ikke tilstrækkeligt at logge alene ind med målernummer.
Du skal derfor gå ind på selvbetjening og oprette en 4-cifret PIN-kode, som du kan logge på med. Herunder kan du finde en vejledning til, hvordan du opretter PIN-kode på selvbetjening og logger ind på app'en første gang.
OBS! Har du spørgsmål eller brug for hjælp til oprettelse af PIN-kode, kan du kontakte kundeservice på telefon 96 12 74 60 eller skriftligt herunder.
For at logge ind på appen efter opdatering, skal du bruge 3 ting, som du alle kan finde på selvbetjening:
Du skal muligvis logge ud af appen før du bliver bedt om disse oplysninger.
PIN-kode oprettes på selvbetjening under "Min profil".
Vær opmærksom på at du ikke længere kan logge på selvbetjening med målernummer. Derfor skal du logge på med kundenummer og "Adgangskode til selvbetjening/APP", som du finder øverst på din seneste regning eller årsregning.
Opret en 4-cifret PIN-kode i feltet "Mobil PIN-kode" under fanen "Min profil" og klik gem.
Efter du har oprettet PIN-koden, er du klar til at logge ind i app'en første gang efter opdateringen. Du skal bruge:
Du kan eventuelt sætte hak i "Husk kundenummer", hvorefter app'en husker dit kundenummer fremover. På denne måde skal du kun huske din 4-cifrede PIN-kode for at logge på app'en fremover.
Efter du har logget på app'en første gang med aktiveringskoden, skal du fremover kun bruge kundenummer og PIN-kode.