På grund af MitID har vi indført en ny selvbetjening. Den nye løsning ser lidt anderledes ud, end det, du tidligere har været vant til.
DESVÆRRE giver det nye system ikke mulighed for, at vi importerer dine brugeroplysninger fra det gamle system.
Så første gang du logger ind, skal du have dit kundenummer og din adgangskode/aktiveringskode klar (koden består af 6 tal). Du kan finde dine oplysninger på din regning, på betalingsoversigten fra BetalingsService, eller du kan ringe til kundeservice på telefon 9612 7460 (grundet GDPR kan vi ikke give dine oplysninger på mail).
<- Læs gerne vejledningen, inden du logger ind første gang
Vidste du at du kan tage os med, når du flytter? Vi klarer alt det praktiske og sørger for papirarbejdet!
Skal du finde placeringen af din stophane for at du kan lukke for vandforsyningen i forbindelse med renovering af dit hus? Så kan du finde din stophane på vores kort.
Hvis du har haft et skjult rørbrud og ønsker udgiften til vandforbruget refunderet kan du ansøge om refusion.
OBS! Det er KUN muligt at søge om refusion, hvis der er tale om et rørbrud på en skjult installation.
Hårdhedsgraden beskriver indholdet af calcium og magnesium i vandet. Det har bl.a. betydning for doseringen af vaskepulver i din vaskemaskine.
Hårdhedsgraden bør ligge mellem 5 og 30 grader.
Er der en gadelampe, som ikke lyser i Holstebro eller Lemvig kommune?
Så kan du fejlmelde den via vores hjemmeside:
Vær opmærksom på at det er kommunen, som varetager driften af lyskurver.
Vil du gerne have en SMS såfremt der sker brud, som påvirker din husstand? Tilmeld din mobil, og så modtager du en SMS såfremt uheldet er ude.