Selvbetjening

859
0
https://www.vestforsyning.dk/selvbetjening/
https://www.vestforsyning.dk/selvbetjening/min-profil/
true
true
false
 

ÉT LOGIN TIL SELVBETJENING

NEMID

Når du logger på med NemID, kan du se alle dine kundeforhold med ét og samme login. Efter du er logget ind, kan du skifte mellem dine kundeforhold.

KUNDENUMMER OG ADGANGSKODE

Logger du på selvbetjening med kundenummer og adgangskode, skal du på nuværende tidspunkt logge på med dit nye kundenummer og adgangskode for at se el og dit oprindelige kundenummer og adgangskode for at se vand, varme og spildevand. Du finder kundenummer og adgangskode på forsiden af din acontoregning/faktura/årsopgørelse.

Se vejledning til login med NemID
 

Vestforsyning

APP

Hent gratis "Vestforsyning" til din mobil/tablet og se information om dit forbrug, historik, regningen m.m.

Du har fået nyt el-kundenummer

Som elkunde har du pr. 1. januar 2019 fået et nyt kundenummer, som du skal logge ind med for at se dit elforbrug fra og med 2019.

Dit oprindelige kundenummer gælder stadig, hvis du skal logge ind for at se dit forbrug på dine andre forsyninger (vand, varme, spildevand)- og dit elforbrug forud for januar 2019. Du kan med andre ord ikke se dit elforbrug fra og med 2019 i selvbetjening eller app, når du logger ind med det oprindelige kundenummer.

Her er dit nye kundenummer

Har du problemer med at logge ind?

Du kan logge ind med enten NemID eller kundenummer (OBS! Dit kundenummer står på din regning med et mellemrum, men skal skrives uden mellemrum for at logge ind).

For at logge ind med kundenummer, skal det kombineres med "Adgangskode til selvbetjening/APP" som ligeledes kan findes på din seneste regning/årsopgørelse.

Hvis du oplever problemer med at logge ind, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 96 12 74 60 eller i formularen herunder.

Kontakt kundeservice
  Scroll ned for mere