20. marts 2020, kl. 09:45
Selvom situationen omkring COVID-19 hele tiden udvikler sig, sørger vi selvfølgelig for at din daglige forsyning bliver opretholdt.
Vores håndværkere møder ind på forskellige destinationer og holder den nødvendige sikkerhedsafstand – også i forhold til vores samarbejdspartnere og kunder. Så du vil stadig se os i bybilledet.
Alle vores administrative medarbejdere arbejder hjemmefra.
Det betyder, at vi har lukket for personligt fremmøde i vores kundeservice og administration. Men du kan selvfølgelig stadig komme i kontakt med os via telefon eller mail – døgnet rundt, hvis du har problemer med driften.
Vi håber på din forståelse for, at der kan være lidt længere ventetid på vores telefoner. Hovednummeret ☎ +45 96 12 73 00 er åbent indenfor almindelig åbningstid;
Kundeservice vil betjene telefonerne i tidsrummet 09.00 til 12.00 alle dage.
Vi er på mailen i hele vores normale åbningstid. Vores mailadresser er:
Skriv til osUden for arbejdstid vil du som altid få mulighed for at blive omstillet til vores vagttelefon.
Ring på hovednummeret ☎ +45 96 12 73 00 døgnet rundt ved akutte driftsproblemer.
Vi følger situationen nøje, og følger de anbefalinger der kommer fra myndighederne.
Vi sørger selvfølgelig for at holde dig opdateret på vores hjemmeside og Facebook.
Tilmeld dig evt. også vores nyhedsbrev.
Pas godt på hinanden!
Vestforsyning i Holstebro er klar til at hjælpe kunder, der kommer i økonomisk klemme under Corona-krisen.
Hvis man som erhvervskunde bliver nødt til at lukke virksomheden ned eller nedsætte sit aktivitetsniveau under Corona-krisen, tilbyder Vestforsyning at tilpasse de kvartalsvise acontobetalinger, så det svarer til den nedgang, der vil være i det faktiske forbrug.
Det er nok især de små og mellemstore virksomheder, der med øvelsen kan få lidt mere luft i økonomien.
Læs mere om, hvad vi kan gøre for dig