Få en sms, når vi lukker for vandet, varmen, strømmen går, eller vi arbejder i dit kloaksystem.
Herunder kan du tilmelde dig vores sms-service. Den bruger vi, når vi er nødt til at lukke for vandet, varmen, strømmen går, eller vi arbejder i dit kloaksystem.
HUSK at melde adresseændring/flytning til din mobiludbyder - ellers bliver du ved med at få sms’er om din gamle adresse og modtager ingen info om din nye adresse.
Vi forsøger så vidt muligt at planlægge afbrydelser af din forsyning, så vi kan nå at varsle i god tid, men nogle gange er vi nødt til at sende det, vi kalder en akut afbrydelse.
Det betyder, at dit varsel bliver meget kort, eller at afbrydelsen allerede har fundet sted. Vi forsøger derfor så godt som muligt at give en tidshorisont på, hvornår forsyningen er tilbage.
Der vil altid være tale om en vurdering af, hvor lang tid arbejdet vil tage, og derfor kan vi nogle gange blive nødsaget til at forlænge tidshorisonten.
Vi kan blive nødt til at afbryde din forsyning, når vi skal vedligeholde de rørsystemer, som vand, fjernvarmevand og spildevand løber i.
En årsag til afbrydelser kan også være brud på de rør, som vores forsyninger løber i, eller hvis strømmen går.
Under alle omstændigheder gør vi alt, hvad vi kan, for at få din forsyning tilbage så hurtigt som overhovedet muligt.
Har du spørgsmål, kontakt da meget gerne vores kundeservice.