11. december 2018, kl. 07:59
Nogle kunder (iPhone/Apple) oplever desværre stadig fejlmeddelelser, når de prøver at logge ind på app'en.
Det er formodentlig relateret til den tidligere fejl som er løst, idet der stadigvæk kan ligge oplysninger i telefonens hukommelse vedrørende app'en som giver problemer.
Fejlen kan kun løses ved at du sletter app'en og geninstallerer den fra appstore.
Vi oplever at appen stopper med med at opdatere forbruget på nogle iPhones - så forbruget ikke er svarende til her og nu.
Indtil vi har en løsning klar, anbefaler vi at du logger af og på appen igen. Det vil i de fleste tilfælde få den til at opdatere med nyeste forbrug.
Hvis din app viser forkerte eller gamle tal, skal du logge af og på igen.
Hvis du både har prøvet at logge af og på og har geninstalleret appen, men stadig har problemer, er du altid velkommen til at ringe til os på telefon 9612 7460.
Med venlig hilsen
Kundeservice