Bruger du vores app?

02. juli 2018, kl. 07:46

Vi oplever at Vestforsynings app på nogle iPhones stopper med med at opdatere forbruget - så forbruget ikke er svarende til her og nu.

Indtil vi har en løsning klar, anbefaler vi at du logger af og på appen igen. Det vil i de fleste tilfælde få den til at opdatere med nyeste forbrug.

Det skal du gøre

Hvis din app viser forkerte eller gamle tal, skal du logge af og på igen.

  • For at logge af (iPhone/iPad) skal du klikke på det lille ikon "Kontakt" i nederste højre hjørne.
  • For at logge ud (Android) skal du klikke på de tre streger øverst i højre hjørne.
Se vejledning til app

Har du stadig problemer?

Hvis du har logget af og på og stadig har problemer, er du altid velkommen til at ringe til os på telefon 9612 7460.

Med venlig hilsen
Kundeservice

 

Vestforsyning app

Hent "Vestforsyning" helt gratis til din mobil/tablet og se information om dit forbrug, historik, regningen m.m.

App'en kan hentes både i App Store og Google Play.

 

 

  Scroll ned for mere